Klachten


Klanttevredenheid is een van de speerpunten bij Willie. We doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Desalniettemin kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Wij willen dat graag weten zodat we tot een passende oplossing voor jouw klacht kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Voor klachten over bestelde producten, verwijzen we je graag naar onze informatiepagina over ruilen en retourneren.

Mocht je een andere klacht hebben over Willie.nl, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een bericht te sturen via het klantenservice formulier.
Doorgaans zal er binnen 1 werkdag worden gereageerd op alle berichten aan de klantenservice. Mocht de afhandeling van je klacht meer tijd kosten, dan zul je daarover per e-mail worden bericht. Je ontvangt in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen een reactie.

Mochten we er uiteindelijk toch niet samen uit komen, dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie van de Thuiswinkel Organisatie (Nederland), aan BeCommerce (België) of bij het Europese ODR-platform.