Veelgestelde vragen


Vragen over de klantenservice van Willie.nl

  • Hoe kan ik de klantenservice bereiken met een vraag of opmerking?
  • Wanneer kan ik antwoord op mijn bericht verwachten?
    • Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17:00. Wij streven er naar om op dezelfde dag nog een antwoord of reactie te geven op je bericht, maar in ieder geval binnen één werkdag.
  • Kan ik Willie.nl ook bellen?
    • Ja, dat kan. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 op 070-360 02 48 en vanuit België zijn we te bereiken via 035-00 99 30 (lokaal tarief).


Vragen over bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik artikelen of mijn adres nog wijzigen nadat ik de bestelling heb afgerond?
    • Een bestelling kan nog worden gewijzigd indien deze nog niet is ingepakt in ons magazijn, de status zal dan nog op 'Order ontvangen' staan. De status van je bestelling vind je bij order en status. Neem hiervoor tussen 09.00 en 17.00 telefonisch contact met ons op via 070-360 02 48. Buiten werktijd stuur je een bericht via ons klantenserviceformulier.
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    • Een bestelling kan nog worden geannuleerd indien deze nog niet is ingepakt in ons magazijn, de status zal dan nog op 'Order ontvangen' staan. De status van je bestelling vind je bij order en status. Neem hiervoor tussen 09.00 en 17.00 telefonisch contact met ons op via 070-360 02 48. Buiten werktijd stuur je een bericht via ons klantenserviceformulier.
  • Hoe verzilver ik mijn actiecode?
    • Je kunt je actiecode verzilveren in je winkelwagentje door op het roze linkje 'actiecode invoeren' te klikken. Vervolgens voer je de unieke actiecode in en klik je op activeren. De korting wordt nu automatisch toegepast. Meer informatie over actiecodes verzilveren.
  • Hoe verzilver ik mijn spaarpunten?
  • Hoeveel gratis producten mag ik bestellen?
    • De gratis weekaanbiedingen zijn kennismakingsproducten voor Willie klanten. Je mag maximaal één gratis item per product bestellen. Zo kunnen zoveel mogelijk consumenten van deze goodies genieten.


Vragen over bezorging

  • Als ik een bestelling heb gedaan op Willie, wanneer kan ik het pakketje dan verwachten?
    • Voor Nederland geldt dat wanneer je op werkdagen voor 20:00 uur hebt besteld, je de volgende dag je bestelling in huis hebt. Voor zendingen naar België staat een levertijd van ongeveer twee werkdagen. Kijk op onze levertijdenpagina voor een uitgebreid overzicht.
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    • In Nederland verzenden wij onze pakketten met DHL Parcel. De standaard verzendkosten bedragen 2,95 euro voor bezorging aan huis of bij een DHL ServicePoint. In België verzenden wij met BPost en bedragen de verzendkosten 4,95 euro voor bezorging aan huis en 4,70 euro voor afhalen bij een Postpunt of postkantoor.
  • Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
    • Naast de standaardbezorging bieden wij ook avondbezorging of bezorging op een andere dag aan. Voor een uitgebreid overzicht bezoek je onze bezorgmogelijkheden pagina.
  • Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
    • Binnen Nederland kan jij je bestelling laten bezorgen bij een DHL Servicepunt. Tijdens het bestelproces kies je voor: 'Ophalen bij DHL ServicePunt'. Aan deze optie zit geen extra verzendkosten vast.
      Belgische klanten kunnen een pakket laten bezorgen bij een BPost Postkantoor/Postpunt. Tijdens het bestelproces kies je voor: 'Ophalen bij Postkantoor/Postpunt'. De verzendkosten voor deze optie zijn lager dan bij verzending naar een huisadres.
  • Discrete verzending
    • Al onze pakketten worden discreet verzonden. Onze bedrijfsnaam of logo staat niet op het pakket.


Vragen over retourneren

  • Hoe gaat retourneren in zijn werk?
    • Voor het retourneren ga je naar onze pagina voor ruilen en retourneren. Hier staat alle informatie voor het retourneren.
  • Hoelang duurt de afhandeling van mijn retour?
    • Na ontvangst van je retourzending, zal deze binnen een werkdag afgehandeld worden.


Vragen over de reviews op Willie.nl

  • Wat wordt er gedaan met de beoordeling die ik heb geschreven?
    • Ongeveer anderhalve week nadat je bestelling is afgeleverd, versturen wij per e-mail een beoordelingsformulier. Als je dit formulier invult, ontvang je automatisch Willie spaarpunten. Zowel de positieve als negatieve productbeoordelingen/reviews worden op onze site geplaatst. Wij zijn van mening dat dit voor een juist aankoopadvies zorgt en ons assortiment optimaal houdt.
  • Ik heb de e-mail met de link naar het reviewformulier niet gehad
    • Het kan zijn dat het bericht tussen je ongewenste post terecht is gekomen. Voeg Willie.nl toe als veilige afzender, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Een tweede oorzaak kan zijn dat de nieuwsbriefinstellingen in jouw account niet juist staan.
      Daarnaast kan je contact met ons opnemen via ons klantenserviceformulier, wij sturen de link dan alsnog toe.


Vragen over betalen

  • Betalingsmogelijkheden
    • De verschillende mogelijkheden die wij bieden voor het betalen van je bestelling zijn op de betalingspagina te vinden.
  • Waar kan ik mijn betaling naar overschrijven?
    • IBAN: NL14ABNA0605471398
      BIC: ABNANL2A
      Betalingen kunnen altijd ten name van Willie BV in Den Haag gedaan worden. Vergeet niet om je ordernummer of factuurnummer te vermelden.